torsdag den 21. marts 2013

Markedsføring

a. Beskriv det eksisterende markedsføringsmateriale

- Det som hotellet gør for at markedsfører dem er at de har en masse ting på internettet. Deres hjemmeside www3.hilton.com er en international hjemmeside, da de har hoteller i hele verden.
 
 



 
Dette er deres startside på hjemmesiden, hvor der er 3 forskellige raklamer der skifter i baggrunden.
 
 
Her har de så længere nede en række muligheder at trykke ind under.
 
b. Analyser et udvalgt materiale i forhold til AIDA-modellen
Har valgt den reklame som er nedenunder, det er på deres hjemmeside hvor de reklamere for man kan bo på et amrikansk hotel i 5 dage også får man den 5 nat gratis.
Attention: Det erkvinden som er blikfanget i denne reklame, hun er smuk og tiltrækkende.
Interrest:Hvis man så er interesseret i den reklame, følger man hendes blik, over til teksten.
Desire: I teksten finder man så ud af hvad reklamen er til for, altså hvad det er som reklameres for.
Action: Hvis man vil vide mere kan man klikke på knappen "book now" hvor man kommer ind og kan læse meget mere om dette tilbud.
 
 
c. Udled hvilke parametre produktet markedsføres på
Produktet markedsføres på at der både er hoteller for folk som ikke har børn og gerne vil bo på et fredeligt og roligt sted. Men de har også deres meget børnevenlige hoteller som tiltrækker børne familier og folk hvor der skal ske en masse. Men de markedsfører altid deres produkt på det er kvilitet og det er en god service, lige meget hvilke hotel man vælger.
d. Hvordan kunne markedsføringen af det samme produkt/koncept se ud i Danmark
Markedsføring af dette produkt vil se ud på samme måde som det gør her, fordi det allerede er en international hjemmeside. Reklamen er lavet til at det er folk fra udlandet der skal se den, det er derfor ikke nogle ændringer om reklamen skulle vises i Danmark.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar